Велича́ем Тя, Живода́вче Христе́, Оса́нна в вы́шних и мы Тебе́ вопие́м Благослове́н Гряды́й во и́мя Госпо́дне.
Тропари, кондаки, молитвы и величания На Вход Господень в Иерусалим Тропарь на Вход Господень в Иерусалим, глас 1 О́бщее воскресе́ние/ пре́жде Твоея́ стра́сти уверя́я/ из ме́ртвых воздви́гл еси́ Ла́заря, Христе́ Бо́же./ Те́мже и мы, я́ко о́троцы побе́ды зна́мения нося́ще,/ Тебе́ Победи́телю сме́рти вопие́м:/ оса́нна в вы́шних,// благослове́н Гряды́й во и́мя Госпо́дне.
Ин тропарь на Вход Господень в Иерусалим, глас 4 Спогре́бшеся Тебе́ креще́нием, Христе́ Бо́же наш,/ безсме́ртныя жи́зни сподо́бихомся воскресе́нием Твои́м,/ и воспева́юще зове́м:/ оса́нна в вы́шних,// благослове́н Гряды́й во и́мя Госпо́дне.
Кондак на Вход Господень в Иерусалим, глас 6 На престо́ле на Небеси́,/ на жребя́ти на земли́ носи́мый, Христе́ Бо́же,/ А́нгелов хвале́ние и дете́й воспева́ние/ прия́л еси́ зову́щих Ти:// благослове́н еси́, гряды́й Ада́ма воззва́ти.
Молитва на Вход Господень в Иерусалим Го́споди Иису́се Христе́ Бо́же наш, в вы́шних со Отце́м на Престо́ле седя́й, вы́ну на крылу́ от Херуви́м носи́мый и пева́емый от Серафи́м, во днех же пло́ти Своея́ на жребя́ти о́сли се́сти изво́ливый на́шего ра́ди спасе́ния, и от дете́й воспева́ние прия́вый и во Святы́й град Иерусали́м пре́жде шести́ дней бытия́ Па́схи на во́льную страсть прише́дый, да спасе́ши мир Кресто́м, погребе́нием и Воскресе́нием Твои́м! И я́коже тогда́ лю́дие, седя́щие во тьме и се́ни сме́ртней, прие́мши ве́тви древе́с и ва́иа от фи́ник, срето́ша Тя, Сы́на Дави́дова Тя испове́дуя, та́кожде и нас ны́не в предпра́зднственный день сей в подража́ние о́нех ва́иа и ве́тви в рука́х нося́щих соблюди́ и сохрани́. И я́коже о́нии наро́ди и де́ти “оса́нна” Тебе́ приноша́ху, сподо́би и нам во псалма́х и пе́ниих духо́вных душа́ми чи́стыми и нескве́рными усты́ просла́вити вся вели́чия Твоя́ в пра́здник сей и во всю седми́цу стра́сти Твоея́ и неосужде́нно дости́гнути и причасти́тися Боже́ственныя ра́дости Святы́я Па́схи в пресве́тлые дни Живоно́снаго Воскресе́ния Твоего́, да воспое́м и просла́вим Твое́ Божество́ вку́пе со Безнача́льным Твои́м Отце́м и Пресвяты́м и Благи́м и Животворя́щим Твои́м Ду́хом всегда́ ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Сегодня паломничество к мощам святого апостола Иакова – один из самых популярных паломнических маршрутов Европы. И дело не только в безусловной общехристианской ценно...
Утр. – Ин.21:15–25* (зач. 67). Лит. – Деян.3:19–26 (зач. 9). Ин.2:1–11 (зач. 6). Ап.: Деян.12:1–11 (зач. 29). Лк.5:1–11 (зач. 17).* В день совершения полиелейной службы свт. Игнатия на утрене читается Ин.10:1–9 (зач. 35 от полу́), а на литургии – чтения дня и святителя: Евр.7:26-8:2 (зач. 318). Ин.10:9–16 (зач. 36). Евангелие от Иоанна Утр. – Ин.21:15–25 (зач. 67). [Зач. 67.] Когда же они обедали, Иисус говорит Симону Петру: Симон Ионин! любишь ли ты Меня больше, нежели они? Петр говорит Ему: так, Господи! Ты знаешь, что я люблю Тебя. Иисус говорит ему: паси агнцев Моих. Еще говорит ему в другой раз: Симон Ионин! любишь ли ты Меня? Петр говор
Слово в неделю Антипасхи или Фомину, сказанное в Предтеченской церкви архиерейского дома 30-го марта 1858 года. митрополит Макарий (Булгаков) «Не буди неверен, но верен» (Иоан. 20, 27). Истина воскресения Христова так важна, что на ней основывается все христианство: «аще Христос не воста, суетна вера наша» (1Кор. 15, 17). А потому не удивительно, если св. Фома, не бывший свидетелем первого явления воскресшего Жизнодавца ученикам своим, дотого желал убедиться в этой истине со всею очевидностию, что не поверил даже своим соученикам, которые говорили ему: «видехом Господа» (Иоан. 20, 25). И не отверг Господь желания Фомы, не смотря на его неверие;
Нет комментариев